Lietotāja līgums
Preču un pakalpojumu sniegšanas noteikumi vietnē https://printonline.lv
Šajā līgumā izmantotie termini:
Klients - fiziska (juridiska persona), kas veic pasūtījumus vietnē https://printonline.lv
Saņēmējs - fiziska vai juridiska persona, kas norādīta kā pasūtījuma, vēstules vai pakas ar gatavo produkciju saņēmējs.
Izpildītājs - Print Plus SIA
Interneta veikals - Izpildītājam piederoša interneta vietne ar interneta adresi https://printonline.lv. Interneta veikals piedāvā preces un pakalpojumus, ko Izpildītājs piedāvā Pasūtītājiem Pasūtījumu veikšanai, kā arī apmaksas un šo Pasūtījumu piegādes veidus Saņēmējiem.
Mājas lapa - https://printonline.lv
Izpildītāja sniegtie pakalpojumi saistībā ar preču un pakalpojumu pārdošanu attālināti - pieteikuma pieņemšana reklāmas un iespied materiālu izgatavošanai un nosūtīšanai.
Vēstule - ar interneta vietnes starpniecību sagatavota vēstule, kas paredzēta nosūtīšanai Saņēmējam.
Sūtījums - pasūtījums, kas veikts, izmantojot interneta vietni, satur pielikumus reklāmas vai drukātu materiālu veidā, kas paredzēts nosūtīšanai Saņēmējam.
Pasūtījums - pareizi noformēts pasūtījums mājaslapā pasūtīto vēstuļu un paku noformēšanai un piegādei Saņēmējam norādītajā adresē.
Piegādes pakalpojums - trešā persona, kas sniedz pakalpojumus Pasūtījumu piegādei Saņēmējam (kurjera piegāde) saskaņā ar līgumu ar Izpildītāju.
Pakalpojumu sniegšanas noteikumi ir šī līguma neatņemama sastāvdaļa, kas izskaidro un regulē Pasūtītāja un Izpildītāja pienākumus un Izpildītāja Pakalpojumu sniegšanas kārtību.
1. Vispārīgie noteikumi.
1.1. Vietne pieder un to administrē Print Plus SIA.
1.2. Pasūtot preces un pakalpojumus ar Interneta veikala starpniecību, Klients piekrīt šī piedāvājuma līguma noteikumiem (turpmāk tekstā – Noteikumi), kas ir izklāstīti zemāk, un Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Tādējādi Izpildītājs uzskata, ka līgums ar Pasūtītāju ir noslēgts.
1.3. Informācija par Vietnē piedāvātajām precēm un pakalpojumiem, kā arī šie Noteikumi ir publisks piedāvājums.
1.4. Uz Pasūtītāja un Izpildītāja attiecībām attiecas noteikumi par mazumtirdzniecību un pirkšanu, LR Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Preču attālinātās pārdošanas noteikumi un citi saskaņā ar tiem pieņemtie tiesību akti.
1.5. Izpildītājs patur tiesības veikt izmaiņas šajos Noteikumos, saistībā ar kurām Pasūtītājs apņemas regulāri sekot līdzi Noteikumu izmaiņām, kas ievietotas Vietnes attiecīgajā sadaļā.
2. Klienta reģistrācija Vietnē.
2.1. Lai veiktu Pasūtījumu, Klientam ir jāreģistrējas Vietnē.
2.2. Izpildītājs nav atbildīgs par Pasūtītāja reģistrācijas laikā sniegtās informācijas precizitāti un pareizību.
2.3. Klients apņemas neizpaust trešajām personām reģistrācijas laikā norādīto pieteikumvārdu un paroli. Ja Pasūtītājam rodas aizdomas par viņa lietotājvārda un paroles drošību vai iespējamību, ka trešās personas tos nesankcionēti izmantos, Pasūtītājs apņemas nekavējoties par to informēt Izpildītāju, nosūtot e-pastu Atbalsta dienestam uz info@printonline.lv.
2.4. Reģistrējoties vietnē https://printonline.lv, Klients ar to apliecina savu rīcībspēju un dod piekrišanu savu personas datu apstrādei.
3. Rīkojuma reģistrācijas un izpildes termiņi.
3.1. Pasūtījumu Klients var veikt patstāvīgi Vietnē;
3.2. Pasūtījuma saņemšanas laiks Saņēmējam ir atkarīgs no piegādes adreses un reģiona, izvēlētā Piegādes pakalpojuma darba un nav tieši atkarīgs no Izpildītāja.
3.3. Visi Vietnē sniegtie informatīvie materiāli ir paredzēti tikai atsaucei un nevar pilnībā sniegt ticamu informāciju par Pakalpojuma īpašībām un īpašībām. Ja Pasūtītājam ir kādi jautājumi par Pakalpojuma īpašībām un raksturojumu, pirms Pasūtījuma veikšanas Pasūtītājam jāsazinās ar Izpildītāju, zvanot vai rakstot atbalsta dienestam.
3.4. Ja pakalpojumu nav iespējams sniegt no Izpildītāja neatkarīgu iemeslu dēļ, Izpildītājam ir tiesības atcelt Pasūtījumu, brīdinot Pasūtītāju, nosūtot e-pastu uz reģistrācijas laikā norādīto adresi vai tālruņa numuru.
3.6. Izpildītājam ir tiesības atteikties sniegt pakalpojumus, ja ir aizdomas, ka Pasūtītājs mēģina saņemt/pasūtīt preces un pakalpojumus, izmantojot Izpildītāja interneta veikalu, jebkādā veidā, tostarp ar maldināšanu, uzticības ļaunprātīgu izmantošanu, uzlaušanu vai jebkādiem citiem līdzekļiem, izņemot saskarni.
4. Pasūtījumu piegāde.
4.1. Pasūtījumu piegādes veidi ir norādīti Vietnē.
4.2. Ja nepieciešama Pasūtījuma piegāde, Izpildītājs apņemas piegādāt Pasūtījumu Pasūtītāja izvēlētā transporta uzņēmuma (kurjerdienesta) birojā tālākai Pasūtījuma piegādei uz reģionu un reģistrēt kravu piegādei, norādot no Pasūtītāja saņemto kontaktinformāciju.
4.3. Īpašuma tiesības uz Pasūtījumu, kā arī tā nejaušas nozaudēšanas vai sabojāšanas risks pāriet Pasūtītājam no brīža, kad Pasūtījums tiek nodots transporta uzņēmuma darbiniekam. Izpildītājs nav atbildīgs par Pasūtījuma drošību no brīža, kad Pasūtījums tiek nodots transporta uzņēmuma darbiniekam.
4.4. Aizpildītā Pasūtījuma nodošanas gadījumā transporta uzņēmumam dokuments, kas apliecina, ka Izpildītājs ir izpildījis visas savas saistības saskaņā ar šo Pasūtījumu, ir Pavadzīme, kas saņemta pēc kravas reģistrēšanas transporta uzņēmumā.
5. Pasūtījuma apmaksa.
5.1. Reklāmas, suvenīru un iespiedprodukcijas cena ir norādīta Vietnē https://printonline.lv.
5.2. Cenu Vietnē Izpildītājs var mainīt vienpusēji. Šajā gadījumā Klienta jau pasūtītā Pakalpojuma cena netiek mainīta.
5.3. Pakalpojumu apmaksas veidi ir norādīti Vietnes sadaļā “Piegāde un apmaksa”.
5.4. Rekvizīti par Pakalpojumu apmaksu, izmantojot bankas kartes, ir norādīti Vietnes sadaļā “Piegāde un apmaksa”.
5.4.1. Saskaņā ar LR noteikumiem “Par bankas karšu izsniegšanu un darījumiem, kas veikti, izmantojot maksājumu kartes”, darījumus ar bankas kartēm veic kartes īpašnieks vai viņa pilnvarota persona.
5.4.2. Norēķinoties par Preci vai Pakalpojumu ar bankas karti Pasūtījumu saņemšanas punktā, Klientam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.
5.4.4. Darījumu autorizāciju ar bankas kartēm veic banka. Ja bankai ir pamats uzskatīt, ka darījums ir krāpniecisks, bankai ir tiesības atteikties veikt šo darījumu. Raksta darbības jomā ietilpst krāpnieciski darījumi ar bankas kartēm.
5.4.5. Gadījumā, ja Klients maksā par Pakalpojumiem vietnē, izmantojot maksājumu kartes, Klients piekrīt, ka maksājuma veikšanas brīdī tiek ģenerēta kases čeka ar maksājuma karogu "Pilna samaksa", jo nodokļu vajadzībām Izpildītājs ienākumus atzīst pēc naudas metodes (t.i. naudas saņemšanas, nevis nosūtīšanas datumā), tad, izmantojot kases aparātus pārdošanai ar pilnas priekšapmaksas nosacījumiem, Izpildītājam ir tiesības orientēties uz ieņēmumu atspoguļošanas brīdi nodokļu grāmatvedībā.
5.5. Izpildītājam ir tiesības nodrošināt Pasūtītājam atlaides Pakalpojumiem. Atlaižu veidi, uzkrāšanas kārtība un nosacījumi ir norādīti Vietnē, un Izpildītājs tos var mainīt vienpusēji.
6. Pakalpojuma atteikums.
6.1. Pasūtījums, kas nav apmaksāts 14 dienu laikā un par kuru uz e-pastu info@printonline.lv nav saņemts neviens atcelšanas pieprasījums, tiks automātiski atcelts.
6.2. Atbilstošas kvalitātes preču (Pakalpojumu) atgriešana ir iespējama spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos, ja tiek saglabāts tās noformējums, patērētāja īpašības, kā arī dokuments, kas apliecina norādīto preču (Pakalpojumu) iegādes faktu un nosacījumus.
6.3. Pircējam nav tiesību atteikties no kvalitatīvas preces (Pakalpojuma) ar individuāli noteiktām īpašībām, ja norādīto preci (Pakalpojumu) var izmantot tikai un vienīgi patērētājs, kurš to iegādājas.
6.4. Pasūtītājs un Izpildītājs papildus vienojas par Izpildītāja adresi, uz kuru preces tiek atgrieztas.
6.5. Maksimālais termiņš, kurā preces (Pakalpojums) var tikt atgrieztas Izpildītājam, ir 14 kalendārās dienas.
6.6. Ja Pasūtītājs atsakās no precēm un pakalpojumiem, Izpildītājam ir jāatgriež viņam samaksātā summa, pamatojoties uz Pasūtītāja rakstisku iesniegumu saskaņā ar līgumu, izņemot Izpildītāja izdevumus par atgriezto preču (Pakalpojumu) piegādi no Pasūtītāja ne vēlāk kā 10 dienu laikā no dienas, kad Pasūtītājs ir iesniedzis attiecīgu pieprasījumu.
7. Personiskās informācijas un konfidencialitātes aizsardzība.
7.1. Klienta sniegtā informācija:
7.1.1. Reģistrējoties Vietnē, Klients sniedz šādu informāciju: Uzvārds, Vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, parole piekļuvei Vietnei.
7.2. Pasūtītāja sniegtās un Izpildītāja saņemtās informācijas izmantošana.
7.2.1. Izpildītājs izmanto no Pasūtītāja saņemto informāciju:
– reģistrēt Klientu Vietnē;
– pildīt savas saistības pret Klientu;
– novērtēt un analizēt Vietnes darbību;
– lai noteiktu uzvarētāju Izpildītāja rīkotajās akcijās.
7.2.2. Izpildītājam ir tiesības nosūtīt Pasūtītājam reklāmas un informatīva rakstura ziņojumus ne biežāk kā reizi nedēļā.
7.3. Izpildītāja saņemtās informācijas izpaušana.
7.3.1. Izpildītājs apņemas neizpaust no Pasūtītāja saņemto informāciju. Par pārkāpumu nav uzskatāms Izpildītāja informācijas sniegšana aģentiem un trešajām personām, kas darbojas, pamatojoties uz vienošanos ar Izpildītāju saistību izpildei pret Pasūtītāju.
7.3.2. Informācijas izpaušana saskaņā ar saprātīgām un piemērojamām tiesību aktu prasībām nav uzskatāma par saistību pārkāpumu.
8. Pretenzijas un strīdu izšķiršanas kārtība.
8.1. Ar Klienta tiesību pārkāpumu saistīto strīdu risināšanai tiek piemērota pirmstiesas (pretenziju) strīdu izskatīšanas kārtība.
8.2. Klienta pretenzijas tiek iesniegtas elektroniski uz e-pasta adresi info@printonline.lv.
8.3. Ja pretenzija ir iesniegta rakstiski, tā jānosūta ierakstītā vēstulē ar pielikumu sarakstu un piegādes apstiprinājumu.
8.4. Pretenzijā iekļauj: Pretendenta uzvārdu, vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, Pretendenta adresi, Pakalpojuma veidu, Pasūtījuma numuru, informāciju par Pasūtījuma apmaksu, Pretendenta pieprasījumu, prasības pamatā esošos apstākļus, pretenzijai pievienoto dokumentu un citu pierādījumu sarakstu (defektu gadījumā – preces ar trūkumiem).
8.5. Darbuzņēmējam, kurš ir saņēmis pretenziju, ir pienākums to izskatīt un atbildēt par pretenziju pēc būtības šādos termiņos no pretenzijas saņemšanas dienas:
– preces (pakalpojuma) defektu novēršana no Klienta puses – 10 dienas;
– preču (pakalpojumu) nomaiņa – 10 dienas (ja nepieciešama papildu kvalitātes kontrole – 20 dienas);
– proporcionāls pirkuma cenas samazinājums – 10 dienas;
– atmaksa par neatbilstošas kvalitātes preci (pakalpojumu) – 30 dienas.
8.6. Visi strīdi, kas izriet no šī Līguma, kas nav izšķirti prasības kārtībā, ir izskatāmi tiesā saskaņā ar spēkā esošo LR likumdošanu.
9. Citi nosacījumi.
9.1. Attiecības starp Pasūtītāju un Izpildītāju regulē LR likums.
9.2. Ja Klientam ir kādi jautājumi, viņam ir jāsazinās ar Atbalsta dienestu pa tālruni, kas norādīts vietnē vai izmantojot pakalpojumu “Atsauksmes”.
9.3. Puses centīsies atrisināt visus radušos strīdus sarunu ceļā. Ja vienoties neizdosies, lieta tiks nodota izskatīšanai tiesā saskaņā ar spēkā esošo LR likumdošanu.
9.4. Ja tiesa kādu šo Noteikumu noteikumu atzīst par spēkā neesošu, tas neizraisa pārējo noteikumu spēkā neesamību.
10. Līgumslēdzēja nosaukums un informācija:
Print Plus, SIA
Juridiskā adrese: Islandes iela 5-29, Rīga, Latvija, LV-1058
Reģistrācijas numurs: 41503049787
Nodokļu maksātāja numurs: LV41503049787
Bankas rekvizīti: AS Citadele banka
SWIFT kods: PARXLV22
Konta numurs: LV70PARX0020170280001