Kā veikt pasūtījumu?
4 vienkārši veidi, kā veikt pasūtījumu pie mums!
B2C tirdzniecības platforma darbojas jūsu labā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Sistēma automātiski ģenerēs pasūtījumu un nosūtīs to izpildei uz noliktavu. Veicot pasūtījumus, izmantojot B2C platformu, jūs varat būt pārliecināti, ka jūsu pasūtījums tiks saņemts laikā un jūs iegūsit labāko piedāvājumu tirgū.
E-pasts ir otrs veids, kā veikt pasūtījumu. Nosūtiet mums e-pastu ar savām vajadzībām, un mēs parūpēsimies par pārējo. Jūs saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu, kas nozīmēs, ka preces tiek gatavotas nosūtīšanai. Pasūtījumus pieņem mūsu tirdzniecības nodaļa: info@printonline.lv.
Jūs braucat ar automašīnu, jums nav piekļuves datoram... zvaniet mums. Tirdzniecības daļa pasūtījumus pieņems pa tālruni no pirmdienas līdz piektdienai no 8:00 līdz 16:00. Gaidīsim Jūsu zvanu pa tālruni +371 200 201 01.
Ja esat ienācis B2C platformā, tad jūs jau esat mūsu klients. Mēs pievēršam īpašu uzmanību šādiem cilvēkiem un katram no viņiem piešķiram īpašu palīgu. Dodieties uz galveno paneli. Augšējā labajā stūrī atradīsiet sava aizbildņa vārdu un kontaktinformāciju. Atliek tikai piezvanīt vai rakstīt šai personai un mēs paveiksim pārējo.
Paldies, ka bijāt ar mums!
"Mēs attaisnojam cerības" un atzinīgi vērtējam jūsu ieteikumus, lai uzlabotu mūsu piedāvājumu un pakalpojumu.